Wednesday, October 15, 2008

HARI RAYA 2008



Tahun ni kali kedua aku beraya tanpa abah yang ak sayangi..ak rindu sangat2 saat di pagi raya bersalaman dengan abah dan mak..Tapi masa 2 hanya tinggal kenangan ,ak redha,Allah lebih menyayangi abah...Aku sentiasa berdoa agar abah ditempatkan bersama orang2 yang beriman...Aku ingat lagi,masa aku blik cuti raya hari 2..mak ada citer kt aku..mak kata pagi 2 adik aku yang bongsu,masa dia bangun dari tido terus dia tanya mak aku,"mak abah mana?abah dah hidup balik,semalam abah mai kt adik",aku jadi sayu dgr cter mak ak..mak aku kata mungkin malam 2 abah aku ada balik umah,tapi adik ak je yang sedar..aku sedih sangat...adik aku kan kecik lagi masa abah aku xde,aku kecian kt di sebab dia xsempat merasa kasih sayang seorang abah dengan lama...tapi aku bersyukur,mak dapat menerima semua ni dengan tabah...aku gembira sangat ad mak yang setabahnya...

3 comments:

rOhock said...

tumpang lalu...

Amer said...

sabar2...

Faizal said...

sabar2...setiap yang berlaku ada hikmah tersendiri..cekalkan hati..