Wednesday, October 22, 2008

MiNgGu iNi...

Minggu ni aku rasa tension sangat...entah mungkin aku ada banyak keja kot,mungkin dgn masalah dgn kawan2 aku n mungkin sebab aku rindu sgt kt mak n family ak...hari ni aku sedih sgt...aku xleh wat lab test PCM..memang aku nangis giler2 la...aku sedih sgt sebsb masa nak wat tadi ,aku jd blur..semua benda aku xtaw nak wat..mungkin betul kata pn.Amni dosa aku byk kot...mak chek mintak maaf dekat mak klau chek ada wat salah dgn mak..mak chek memang rindu giler kt mak..ikutkan hati hari ni jgak chek nak balik tp memandangkan bajet tak cukup..terpaksa la lupa kan hajat hati chek...Mak doakan chek leh jwb exm ni k..Kepada kawan-kawanku sekalian,aku memohon maaf di atas semua kesalahan aku kepada korang semua...aku ni mungkin mulut laser..suke kata ikut sedap mulut jee...sorry kalau aku byk sakitkan hati korang semua...aku harap korang dapat maapkan aku..semoga segala2 yang aku penah ambil atau termakan makanan korang dapatlah dihalalkan..terima kepada semua kawan2ku terutamanya budak2 IT satu kelas dgn ak atas segala tunjuk ajar korang kepada aku...doakan lah aku leh jwb final nanti..GOOD LUCK FOR YOU ALL..

No comments: