Monday, October 20, 2008

kEnaNgan aKu Pi kEnDuRI UmAH Pn Amni....Best...







Aku dgn jan,sha,along gi la kenduri umah Pn Amni hari 2...best sgt dapat pi umah Pn Amni,bab family Pn Amni sporting giler2 beb..rasa mcm duk kt umah sendiri plak,biar duk kt umah orang pn...Ayah dgn mak Pn.Amni memang baik sgt...diaorang layan kami mcm kami anak diorang je,tak rasa terasing pn...Yang best jugak aku dapat jumpa dgn anak2 sedara Pn Amni comel2 n cute2 belaka..diorang pn cepat je mesra dgn kitorg...kt cni aku nak ucap SELAMAT PENGANTIN BARU DEKAT PN AMNI DAN KAKAKNYA PN AZMA...tak lupa jugak kepada semua ahli kelurga Pn Amni yang telah bersusah payah menyediakan penginapan homestay utk kami bermalam n telah melayan kami dgn mesra ...Terima kasih semua...kenangan ni takkan ku lupakan sampai bila-bila...Pn Amni la sekarang...hehe..Sorry kalau terpanggil cik Amni lagi...semoga cepat dapat orang baru...nanti jgn lupe kc taw kt kami semua k...hehe

2 comments:

Amer said...

sape yg duk dlm cermin 2?
blakang c.amni & fizah 2...

taK$uB II said...

gambaq aku ang xboh ka? cedih gila