Tuesday, October 28, 2008

AlHaMdULiLLaH...SIaP JuGa aSiNGmENt HCI aKu...hehe

Dengan rasminya aku mengumumkan aku dah siap dah wat komen universiti asigment HCI aku...bestnye dah siap.Lega rasa..tapi x lega lagi ni,aku exam HCI first sekali hari ahad ni...berdebar-debarnya...insyaallah aku harap sgt dapat wt dengan terbaik mungkin...Kawan-kawan sekalian tolong doakan kejayaan aku ye...Tanpa korang semua ,siapalah aku...hehehe..Di sini juga aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada lecture HCI aku iaitu Pn.Amni yang telah byk memberi tunjuk ajar kepada aku...harap2 segala ilmu yang aku terima di halalkan dan maafkan la segala kelakuan ku yang buatmu tersinggung..Kepada semua lecturer yang penah mengajarku juga ucapan terima kasih juga aku ucapkan kerana sudi mengajarku...tHaNk SeMuA....

No comments: