Wednesday, October 29, 2008

MaK ChEk SaYAnG sGt Kt MaK...


Ni la mak aku yang paling aku sayangi dan kasihi...mak chek rindu sgt kat mak...mak aku ni merupakan salah sorang mak yang paling sporting di dunia taw...hehe.Ni gambar aku dgn mak aku masa hari raya hari 2..Mak chek taw mesti mak pn tegah rindukan dkt chek..sabaq noh nanti lepas exm chek blik la..skrg ni chek ada kt library,duk stdy dgn kwn-kwn,tapi dah rasa xleh nak masuk dah nak study,chek rehat la jap,tu yang chek mai wat blog ni jap..nak lepaskan rindu utk mak tersayang...hehe..Mak chek taw mak sebenarnya byk simpan kesedihan tapi mak cuma tak mau tunjuk kt kami anak-anak mak kan...Bila chek blk sekali sekala ,kita selalu sembang-sembang kan..mak pn byk citer pasal-pasal kesedihan mak...Chek taw mak sebenarnya lebih selesa luahkan masalah mak dgn chek berbanding anak mak yang len kan..Kalu tepon pon chek selalu tanya kan,bila chek degaq sora mak gelak-gelak chek pn jd happy walaupun chek taw sebenarnya mak xmau chek taw mak tengah sedih kan sekarang..Mak sebenarnya harus tabah dgn dugaan yg telah ditetapkan oleh yang maha Esa dkt keluarga kite..semua ni kan ada hikmahnya..mak sabaq k..Walaupun abah dah xde tapi chek dgn adik beradik yang lain tetap bersama mak walaupun ada diantara anak mak yang membuatkan hati mak sentiasa sedih dan runsing ,insyaallah chek akan sentiasa memberi semangat kt mak..Mak nanti kita hadapi bersama k..chek sayang sgt kt mak...Tunggu chek cuti semester ni kita lepaskan rindu bersama-sama dan kongsi cerita kita berdua..I LOVE U MAK...

No comments: