Saturday, July 11, 2009

==tAhNiAH bUaT kWnKU yaNg DApAt SAmBUNg BelajAr==

syukur alhamdulillah,aku dgr ramai kwn2 aku dapat sambung belajar..hari 2 result rayuan upu ramai yang dapat kan...tahniah la semua...lepas ni jauh la korang semua dari aku..doakan untuk aku jgk k..semoga cemerlang dalam pekerjaan..insyaallah..harap2 ada rezeki la...tahniah wat peja,fizai,amin,mirul, n nomiey yang dapat sambung kt usm..kalau cuti meh ra jln umah aku..dekat dah 2 usm dgn perak..hehe..tahniah jgk kt jan n sha yang dapat sambung kt umt, nani ,ejat,n zul hadi jgk yang dapat sambung kt uthm...cmah,amy n qidah aku ucpkan tahniah jgk sebab leh sambung kt ump..dan semua rakan-rakanku yang lain yang dapat sambung belaja..harap2 korang semua akan berjaya n wat yang lebih baik lg daripada alam diploma..hehe..aku tumpang gembira untuk korang semua..akhir kata gd luck untuk semua..muah2..sayang korang semua..jumpa di hari konvo nt k..

2 comments:

♥nadz♥ said...

ko dpt smbung mna?

Amer said...

nama aku ade...hehehe