Wednesday, May 27, 2009

==Salam TeraKhir SahABAT uDM==

wat sahabat-sahabat aku kt udm yang paling aku rapat n sayangi..fizai,jann,sha,nani ,along,n geng peja aku nak minta maap byk2 kat korang klau selama ni aku byk menyakiti hati korang...aku ni bknlah insan yang sempurna,so mesti byk kata2 aku yang menyakiti hati korang..ada aku wat posting pasal korang semua adalah untuk kenangan kita semua tapi sekiranya korang terasa hati or xberpuas hati,aku minta maap byk2..pasni aku takkan wat posting pasal kita semua lg..mungkin ni yg terakhir..lg pn dah minggu akhir dicni..kita dah tak jumpa dah kn lepas ni..hnya kenangan yang mengingatkan kita semua..pasti xtaw la blog aku ni diupdate ke tak..maklum la aku bkn rjin sgt nk g cc..aku harap korang tak marah aku letak gambar korang..sory semua.Salam Terakhir wat semua sahabatku yg mengangap aku sahabat mereka..salam kemaafan..minggu depan berpisahla kita semua..panjang umur mungkin kita akn berjumpa lg..wassalam

3 comments:

Amer said...

sedih jer baca...
ade semnggu lagi bersama...

Faizal said...

mintak maaf jgk kalu ada myusahkan ape2...thankz.mga jmpa lg...

FiZaH SaAd said...

erm..migu ni je tinggal..pasni wat haluan msg2 la plak..teme kasih gak kt korang sebab sudi jd kwn aku..